luni, 29 decembrie 2008

Barbierul din Siberia

Nu-mi place sa ma uit la filmele pe care le difuzeaza posturile de televiziune din Romania. Noaptea trecuta cei de la Pro Cinema au reusit sa ma tina treaz pana la o ora tarzie din noapte pentru a urmari "Barbierul din Siberia" in regia lui Nikita Mikhalkov.

Spre rusinea mea, nu stiu foarte multe despre Mikhalkov. Am mai vazut "Fata fara zestre" unde juca rolul lui Sergey Sergeyevich Paratov si pot sa spun ca mi-a placut foarte mult si acel film. Am auzit din gura multor persoane in care am incredere despre geniul lui Nikita Mikhalkov, dar din diverse motive nu m-am apucat sa-l "studiez". Intamplator am dat de "Barbierul din Siberia" si mi-am adus aminte de Mikhalkov. Rar se intampla ca doar vizionarea unui film fara un subiect care sa ma intereseze sa ma puna pe ganduri.

Mereu am fost de parere ca filmele facute in Europa sunt destinate unui public care vede intr-un film mai mult decat o bere si o cutie cu floricele, un public care gandeste...

Technorati tags:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu