ZIUA 1
Are emotii. Va fi primul lui telefon la o companie. I.D. sta si se uita in agenda, pe urma la telefon si intr-un final suna. Suna si ghinion... Telefonul era deranjat. Mai sta si se invarte 5 minute cu agenda si cu telefonul in mana si suna din nou o alta companie. Are emotii cand se prezinta si cand cere persoana de contact. Din pacate, persoana de contact nu se afla la birou dar I.D. afla un numar direct si o ora la care sa revina. Urmeaza cel de-al treilea telefon. Aici I.D. prinde curaj si cere cu directorul unei sectii. Asteptand in telefon, aude: "Te cauta unu' I.D. de la C.. Ridica si tu telefonul ala !". I.D. se prezinta din nou si cere permisiunea sa-si prezinte oferta. Este refuzat cu un "NU" categoric si amanat pentru o alta zi. Urmeaza o companie mai mare, o multinationala. Aici I.D. apuca sa spuna despre ce este vorba si primeste un nume cu care ar trebui sa discute problema. Din pacate, nici respectiva persoana nu este in birou dar I.D. primeste un mail unde sa-si trimita oferta. I.D. mai doreste sa mai sune la o companie dar nu raspunde nimeni la telefon, iar alte detalii pe net nu se mai gasesc... Mai asteapta o ora si incearca sa revina cu un alt telefon la prima companie. Oamenii nu sunt interesati nici macar de o oferta trimisa pe mail. Restrangeri de activitate, criza mondiala...
ZIUA 2
Este deja ziua a doua cand I.D. face aceasta activitate. Vorbeste cu contactul de la cea de-a doua firma. I se raspunde foarte amabil sa i se trimita oferta dar sa nu revina cu un telefon. I.D. revine si la firma unde a fost repezit cu o zi inainte. Primeste o adresa de mail si nici aici nu este dorit sa revina cu un telefon, intr-un stil mai romanesc.
I.D. a invatat azi cat de bine este sa fii diplomat si sa refuzi pe cineva pastrand o doza de bun simt. I.D. probabil ca nu va aplica ce a invatat azi pentru ca este roman si traieste in Romania.
Technorati tags: criza mondiala Romania economie companie
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu