luni, 26 noiembrie 2007

Impresii de la Gaudeamus

Mare parte a zilei de sambata am petrecut-o la Targul de Carte Gaudeamus.Ore bune m-am plimbat pe la majoritatea editurilor,rasfoind carti care ar fi putut sa ma intereseze.Pot sa 
afirm ca mi-a placut acest targ dar am si o mica obiectie.Mereu cand are loc un eveniment  de asemenea amploare la Romexpo,nu ai loc unde sa stai sa te odihnesti cateva minute.Intotdeauna raman libere scarile de acces si cand mai este si frig afara,terasele din curtea Romexpo care ofera mancarea proasta facuta in conditii insalubre.
Revenind la targul de carte,ma repet spunand ca a fost un succes.Edituri mari,carti multe,tineret mult si "lume buna".Am apucat sa-i vad la targ pe Ion Cristoiu,Ion Iliescu,Cristian Tudor Popescu,Horia Roman Patapievici,Vladimir Tismaneanu,Ioan Mircea Pascu,Grigore Cartianu,Gabriel Liiceanu,Gelu Voican Voiculescu,Alex Stefanescu si multi altii pe care i-am uitat.Mai vreau sa felicit cateva edituri care au avut niste standuri interesante si au adus la Gaudeamus carti foarte bune.Amintesc editurile Rao,Nemira,Litera,Curtea Veche,Polirom si Humanitas care a primit trofeul Gaudeamus.
Din pacate,am fost foarte nehotarat si nu m-am intors de la targ cu cate carti mi-as fi dorit. Mi-am achizitionat  "Mafia din Balcani (State aflate in puterea crimei-O primejdie pentru Europa)" de Norbert Mappes- Niediek si "Clubul Bilderberg- Stapanii Lumii" de Cristina Martin si 2 numere mai vechi ale revistei Historia.

Vladimir Tismaneanu la Gaudeamus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu