miercuri, 21 ianuarie 2009

Obama este presedintele unei tari democratice ?

Am fost sufocat in aceste zile de stirile legate investirea lui Barack Obama in functia de presedinte al Statelor Unite. Nu cunosteam dinainte ce manifestari vor avea loc in cadrul evenimentuluim dar parca am vazut o manifestare comunista de pe strazile Beijingului sau o defilare militara din Piata Rosie. Mai trebuia sa vedem ultimele tipuri de avioane militare care sa zboare deasupra celor 2 milioane de americani prezenti la Capitoliu. Am spus 2 milioane de oameni !!! Au fost 2 milioane care au fluturat stegulete si au strigat obsesiv numele noului lor presedinte. Ceausescu ar fi fost gelos pe manifestarea primului presedinte american de culoare din istoria Statelor Unite.

Bineinteles ca nu ma pot abtine in acest scurt articol sa spun ceva si despre noul vice-presedinte, Joe Biden. Am avut senzatia ca el este in mijlocul evenimentului. Pentru cateva momente am avut un cosmar ca el este noul presedinte american. Deci sa privim partea plina a paharului. Obama este presedinte si nu Biden....Oricum nu cred ca frenezia asta americana o sa dureze prea mult. Visul nu va mai dura mult iar americanii vor ramane cu amintirea acestui eveniment grandios menit sa sporeasca popularitatea unor persoane si sa faca uitate pentru cateva zile adevaratele probleme ale societatii americane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu