sâmbătă, 20 septembrie 2008

Prima mea leapsa

Mi-a venit si mie randul sa raspund la o leapsa, si pentru acest lucru ii multumuesc colegei Sibilla.

1. Ziua cea mai frumoasa ?

8 ianuarie 1988- ziua cand m-am nascut. Nu mai mi-o aduc aminte dar sper ca a fost una splendida...nu vreau sa ma dezamageasca nimeni.

2. Lucrul cel mai usor ?

Sa ma izolez intr-o cusca de vid.

3.Cel mai mare obstacol ?

Sa ies din cusca de vid.

4. Cea mai mare greseala ?

Incapatanarea de a nu-mi recunoaste greselile.

5.Cauza rautatilor ?

Invidia.

6. Cea mai mare infrangere ?

Nu am putut evita recunoasterea unei greseli.

7. Prima necesitate ?

O calatorie intr-un loc care nu este la moda si lipsit de fite, dar care mi-ar lua o piatra de pe inima.

8. Cel mai mare mister ?

De ce imi place Serbia ?

9. Cel mai mare defect ?

Incapatanarea.

10. Persoana cea mai periculoasă ?

Cel care incearca sa se imprieteneasca cu tine pentru a obtine ceva si pe urma te uita.

11. Cel mai urât sentiment ?

Sa fiu mintit...

12. Cel mai frumos cadou ?

... o sticla de slibovitza :)

13. Cel mai bun remediu ?

Dragana Mirkovic, Miki Gajic, Petrica Moise, Nicoleta Voica si multi altii.

14. Protecţia efectivă ?

Zodia.

15. Cele mai necesare persoane ?

Parintii si cativa prieteni

16. Sentimentul cel mai frumos ?

Sa ma bucur alaturi de cei dragi de succesele personale.

Leapsa merge mai departe la Krossfire si Marius.


Technorati tags:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu