miercuri, 30 decembrie 2009

Est in Vestul Ucrainei

Patul comfortabil avea sa fie o frumoasa amintire pentru urmatoarele zile. Confortul de acolo incepea incet, incet sa dispara.

Am avut bucuria de a participa la deschiderea oficiala a Presidents Meeting 2009 in cadrul Universitatii Tehnice din Lviv, la prezentarea a doua companii de prestigiu(ING si Veolia) si de asemenea la un workshop "de criza" al companiei olandeze. Nu am lipsit nici de la cocktail-ul organizat la finalul zilei in hotelul Dnister.

De acum incepe aventura... Nu stiu daca o pot numi aventura, dar cu siguranta este ceva diferit pentru multi dintre delegatii prezenti in Ucraina. Am ramas uimit vazand acelasi tip de tramvaie ca in Ploiesti si la fel, am ramas uimit de gara din Lviv. Nu cred ca in Romania exista o gara care sa se "apropie" de aceasta. A fost foarte interesant momentul in care am ajuns intre linii. Deja ma vedeam in Moscova ori Sankt Petersburg in acele filme rusesti pline de sentimente puternice.

Mai interesant a fost atunci cand am intrat in vagon. Banchetele pe post de paturi, lumina aproape inexistenta cat si femeia cu un carucior care vindea sampanie, vodka, bere si care desfacea sticla de bere intr-o stinghie de langa "pat" au fost pentru multi dintre noi o premiera ciudata dar si o sursa de amuzament.

Pana si autobuzele de varsta mai mare decat parintii nostri care ne-au luat de la gara au reprezentat puncte "exotice" de-a lungul acestor zile.

In sfarsit, am ajuns la un sanatoriu aflat intre Lviv si Kiev unde vom sta pentru cateva zile si unde vor avea loc dezbaterile, trainingurile si sesiunea de votare a Presidents Meetings.

Mai multe detalii despre sanatoriu veti afla intr-un post viitor. Pana atunci puteti oberva cate poze.

Ukraine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu