joi, 5 februarie 2009

Amintiri ardelenesti...

Cand ma gandesc la Ardeal imi vine in minte Avram Iancu. Avram Iancu ma duce cu gandul la Tebea. Nu am fost in Tebea, poate doar am trecut pe acolo aruncand o privire din fuga masinii vestitului cimitir unde "Craiul muntilor" este ingropat.

Va mai aduceti aminte marile concerte organizate la Tebea? Televiziunea Romana nu a mai transmis de mult timp concertele de muzica populara de acolo si tare imi pare rau. Au fost niste imagini pe care, pe mine, copil de scoala mi-au ramas intiparite in minte. Eram foarte fericit cand pe scena urcau Ioan Bocsa, Nicolae Furdui Iancu si Dragan Muntean. Ei erau pentru mine simbolul patriotismului. Si pentru copilul de atunci si pentru studentul de azi , aceste nume reprezinta ceva important pentru o natiune confuza care nu stie sa se pretuiasca.

Si acum va invit sa retraiti acele momente si sa ne reamintim de Dragan Muntean.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu