marți, 17 iunie 2008

Mi-e dor de Croatia...

La inceput de vara toti ne facem planuri de vacanta. Multi vor sa incerce castravetii bulgaresti, bronzandu-se pe nisipurile de aur, altii vor sa profite de ofertele grecesti sau turcesti, altii vor sa se delecteze cu ritmurile orientale din... Mamaia
iar unii mai fitosi se gandesc la Ibiza ori Miami.

In aceasta perioada eu am cateva fixuri ca de exemplu: cum sa fac rost de bani si de cativa prieteni care sa ma insoteasca ori in Clisura Dunarii ori in Croatia. Din pacate, de cele mai multe ori o cam dau in bara si ma multumesc cu dorinta majoritatii.

Ori de cate ori vad spoturile publicitare difuzate de CNN si Eurosport despre Croatia, incepe sa-mi fiarba sangele in vene si in mintea mea se aprinde o luminita cum ca vara asta nu am cum sa nu vad din nou superba Croatie. Luminita nu sta prea mult aprinsa deoarece o gramada de evenimente neprevazute imi dau peste cap planurile si creeaza un mic scurt.

Of... Mi-e dor de autostrada ce uneste Zagrebul de Split, de tunelele interminabile din munti, de fabuloasa Adriatica, de portul din Split, mi-e dor de luxoasele insule croate, de peisajele unice in lume, de cochetele restaurante si chiar de pietrele de pe plaja.

Pana o sa ies la pensie, sper sa mai vad odata frumusetile acestei tari.

sadas 30A_0584 18A_0572 __0_0225 __8_0156 _25_0250 _19_0244 _17_0242 _17_0164 _14_0161

* pozele sunt facute in anul 2004 ( scuzati calitatea..)

Technorati tags:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu