marți, 11 decembrie 2007

Primele 1000 de vizite!

Ieri Blogul lui Dejan a ajuns la 1000 de vizite. Nu pot sa ma laud deoarece ar fi inutil gandindu-ma ca Ion Iliescu intr-o singura luna a primit pe blogul sau 142,653 de vizite.

Am inceput cu un articol in care am facut o paralela intre viata la tara si viata la oras si am continuat cu articole in care am abordat subiecte despre muzica banateana si cea sarbeasca, despre politica romaneasca si despre situatia din Kosovo, despre fotbal si despre diferite dosare de coruptie. Am incercat sa-mi exprim parerile mele sincere si sa fiu cat mai obiectiv. Nu stiu daca mi-a reusit mereu partea cu obiectivismul, uneori fiind dus de val intr-o parte sau alta.

In legatura cu aceste prime 1000 de vizite, unii poate au intrat din greseala pe acest blog iar altii poate au fost curiosi dar ma gandesc ca macar unul din cinci a citit macar un articol. Una peste alta sunt multumit de activitatea mea pe acest blog dar recunosc ca este loc si de mai bine.Oricum sper ca urmatoarea mie de vizite sa vina mai repede decat prima !

1000

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu