vineri, 17 august 2007

Ce nu o sa fiu si ce sunt


     Stau si ma gandesc cum ar fi fost daca m-as fi nascut intr-un sat din judet,undeva pe un deal fara prea multe facilitati,cu drum pietruit,fara localnici cu care sa poti avea o conversatie civilizata.Probabil ca nu mai scriam pe acest blog,probabil ca puneam mp3-ul cu manele la dvd, ii dadeam volum suficient sa se auda pe ulita si stateam cu o sticla de bere "Ciucas" in mana,sau nu, poate ca aveam bidonul de 2-3 litri de bere langa.
     Ma bucur ca m-am nascut intr-un oras.Chiar daca nu este orasul pe care mi l-am dorit este un oras unde se gasesc urme de civilizatie si cu speranta de mai bine.Vreau sa ma gandesc ca va fi mai bine,vreau sa imi fac planuri marete pe care poate intr-o buna zi o sa le vad realitate.Ce-o zice tipul cu berea si cu manelele? "Da-te dracu de visator!!!Sa faci un lucru bun nu esti in stare.Stai si visezi cai verzi pe pereti in loc sa muncesti o palma de pamant, sa vezi cum iti castigi painea..."Poate ca sunt un trantor visator,care se duce la o facultate pe care nu o indrageste dar am speranta ca nu voi ajunge ca acest personaj pitoresc.De acum incolo voi face tot ceea ce-mi sta in putinta sa ma departez cat pot de tare de probabilitatea de a ajunge asa.Imi voi ierta multe in viata,ca nu iubesc pe cine trebuie,ca refuz din prostie situatii incredibil de bune pentru viitorul meu,ca pierd bani aiurea si ca nu urmez cariera pe care mi-o doresc dar nu-mi voi ierta niciodata sa ajung un taran limitat la o manea si la o sticla de bere de plastic de n litri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu