luni, 3 decembrie 2007

Romania in grupa de foc a Europenelor

Am ramas pur si simplu socat cand am vazut in ce grupa am picat la Campionatul European. Dupa ghinionul avut la tragerea la sorti pentru preliminariile mondialului, unde am picat cu echipe mari ca Franta si Serbia, ma gandeam ca vom avea noroc de o o grupa accesibila.Din pacate nu a fost asa si iar n-am avut sortii de partea noastra. Am fost repartizati cu finalistele ultimului mondial, Italia si Franta si cum nu era de ajuns ca jucam cu aceste echipe, vom mai da piept inca odata cu Olanda, oferindu-le acestora o sansa de a se revansa fata de meciurile din grupe.

Un scenariu pesimist si unul optimist..

Scenariu pesimist:Dupa parerea unui pesimist sansele de a ne califica sunt minime. Olanda ne cunoaste destul de bine si ne va fi greu sa obtinem un punct din confruntarea cu ei, Franta este o echipa specializata in remize  si am putea scoate un punct si de la ei iar in ultimul timp Italia ne-a batut pe unde ne-a prins. Asadar in acest caz am acumula doar 2 puncte, insuficiente pentru a ajunge in sferturi.

Scenariu optimist:In cel mai optimist caz, am putea sa reeditam performanta obtinuta la Constanta in fata olandezilor, am scoate un egal de la francezi deoarece oricum am da-o, pe Franta nu avem cum sa o batem iar in meciul cu Italia, poate avem noroc sa prindem o zi slaba a acestora si le furam si lor un "puncticel". Deci , am obtine 5 puncte care ne-ar fi suficiente pentru a continua aventura europeana.Dar trebuie sa tinem cont ca acesta este un scenariu optimist iar pana la a obtine aceste puncte este drum foarte lung....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu