vineri, 28 noiembrie 2008

Alianta PSD+PC ma face fraier !

Ieri am primit un sms electoral in care PSD+PC ma face fraier pentru ca o sa votez cu un alt partid si imi propune sa emigrez in Africa. Nu eram 100 % hotarat pe cine sa votez la Senat. Inca mai oscilam. Acest SMS mi-a facut viata mai usoara pentru ca a mai picat una din optiuni, cea a candidatului PSD+PC pentru Senat din colegiul meu.

PSD-istii au vorbit foarte mult in campania electorala de respectul fata de cetatean. Eh, eu am vazut in acest SMS un jignire si LIPSA de respect.

Uitati stupida poezie : "PNL si PDL 4 ani s-au tot certat/Acum brusc s-au impacat/ Si se stie ce urmeaza/ Fraier cine-i mai voteaza/ Daca iese iarasi DA/ Emigram in Africa ."

PS: Cu primele 3 versuri nu am nimic, dar ultimele sunt pus si simplu ridicole.


Technorati tags:
>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu