duminică, 13 iunie 2010

Despre blog...

Trebuie sa recunosc ca am neglijat foarte mult blogul in ultimul timp. As enumera si cateva motive.

- lipsa timpului

Pot sa spun ca nu am stat foarte bine cu timpul si nici cu organizarea lui. Bineinteles ca placerea de a sta pe blog se afla in coada listei de prioritati. Deh.

- lehamite

Da, mi-a fost lehamite sa vorbesc despre criza. Nu am avut chef sa comentez evenimente politice. Am simtit de multe ori senzatia ca sunt umilit de politicieni si diversi ziaristi incompetenti.

- din...

Nu stiu momentan cum sa numesc motivul asta. Nu am prea avut chef sa impartasesc bucuria de a asculta muzica pacimasa, nici de a va povesti despre locurile frumoase pe care le-am mai vazut sau de a fi entuziasmat de o performanta sportiva.

La una din conferintele la care am luat parte, Top Talents 2010, Adela Jansen spunea ca este obligatoriu ca atunci cand iti propui ceva sa-ti notezi undeva acest lucru, sa-ti faci un plan.

Din aceasta cauza vreau sa tastez cateva cuvinte pe care sa le vad aici pe blog si sa-mi aduc aminte ca am un plan ce trebuie respectat.

Vreau sa scriu constant despre:

- ce imi face placere;
- ce as schimba;
- cine imi place;
- cine imi provoaca greata;
- DESPRE CE SIMT, DESPRE CE VAD, DESPRE CE VREU SA SCHIMB.

Sper ca o sa fiu mai prezent!

Dejan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu