joi, 28 mai 2009

Zambet electoral

In timp ce ma intorceam acasa, am dat pe langa Universitatea Nationala de Aparare de un banner mare cu Vadim Tudor si Gigi Becali.

In mod normal, trec nepasator pe langa afise electorale sau fatuci care impart flyere pentru nu stiu ce candidat. Pur si simplu nu ma intereseaza si consider ca sunt destul de informat ca sa nu fiu convins printr-un afis, flyer, bricheta sau pix sa votez cu cineva.

Azi, uitandu-ma la fata satisfacuta a Tribunului, am reusit sa schitez un zambet. Am vazut imaginea unui om care a reusit sa readuca la viata un partid. Nu conteaza prin ce mijloace. Datorita naivitatii romanilor, PRM-ul va reusi sa ajunga din nou in prim planul politicii romanesti. Sunt partide care de ani buni de zile nu reusesc sa treaca de 2 procente investind bani multi in PR si in campanii, rezultatele intarziind sa apara.

Doamne fereste ca toate partidele sa aplice strategia PRM-ului! Dar, iata ca ei au reusit! Vadim a profitat la maxim de inmormantarile transmite in direct la OTV si de arestarea lui Becali pentru a-si ridica partidul...

Sa-l vezi pe Vadim cu gura pana la urechi, avandu-l de gat pe Becali mi se pare "genial"... Mie mi-a atras atentia! Sper sa nu fi atras atentia prea multor alegatori OTV-isti..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu