vineri, 20 noiembrie 2009

Ciorna inainte de alegeri

Discursuri:

Mircea Geoana: Din nou prosperitate...

Crin Antonescu: Un inceput de discurs care ar trebui sa stea la baza Romaniei bunului simt;
O ultima parte a discursului neplacuta care ataca cei doi contracandidati;
Finalul este construit foarte bine amintind de votul negativ acordat in ultimul timp;

Traian Basescu: Realizari, greseli, scuze, motivari...

Geoana vs Antonescu

- Incercari ale lui Mircea Geoana de a-si arata respectul fata de Crin Antonescu;
- Crin Antonescu: "Sunteti un demagog!";
- Geoana reactioneaza motivand ca PNL-ul a fost menajat in campania electorala;
- Intrebare punctuala a lui Antonescu;
- Geoana raspunde cu o intrebare privind motivul pentru care PNL a ales sa fie alaturi de PSD si UDMR in desemnarea premierului;
- Geoana evita sa raspunda si sa-l "deranjeze" pe Crin Antonescu;

Basescu vs Geoana

- No Comment!

Antonescu vs Basescu

- din nou...FLOTA;
- Basescu il ataca pe Antonescu repetand ca "alegerile nu se castiga mintind";


Geoana:

- citat din Sfantul Ioan Gura de Aur;
- scoate in evidenta problemele din educatie;
- ne vorbeste de moralitate;
- model de moralitate: Parintele Patriarh Daniel; //raspuns pentru electoratul clasic PSD
- pune accent pe problemele actuale; // romanilor le place sa se vaicareasca
- lucru bun facut in viata: "N-am dat-o afara pe soacra-mea din casa"

Basescu:

- detalii administrative legate de educatie;
- readuce in discutie Revolutia si Mineriada in cadrul temei de criza morala;
- model de moralitate: Sotia; // raspuns surprinzator, dar bun
- ii place sa vorbeasca pe puncte;
- legat de Guvern: din nou despre Grivco; speech inspirat din manifestatiile din tara;
- lucru bun: "Am crestinat un copil musulman!"

Antonescu:

- "Nu am reusit nici o reforma";
- fara punct de vedere in problema educatiei;
- model de moralitate: Tudor Chirila //raspuns electoral pentru tineri
- are un discurs destul de "obraznic", dar realist, care nu stiu cat o sa prinda in urmatoarele zile;
- "Constitutie avem, ne mai trebuie presedinte."
- lucru bun: "Nu am parasit niciodata pe cel cu care am plecat la drum"
- "Ma enervez fiindca imi pasa"

Robert Turcescu: "Am stabilit de comun acord acest format!!!"

... FINAL DE DEZBATERE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu