miercuri, 10 iunie 2009

Despre alegerile europarlamentare..

As dori sa fac cateva comentarii referitoare la rezultatele obtinute la alegerile europarlamentare.

Mai intai, hai sa vedem rezultatele finale:

* Alianta PSD-PC: 31,07% ; 11 mandate

* PDL: 29,71% ; 10 mandate

* PNL: 14,52% ; 5 mandate

* UDMR: 8,92% ; 3 mandate

* PRM: 8,65% ; 3 mandate

* Elena Basescu: 4,22% ; 1 mandat

* PNTCD: 1,45% ;

* Abraham Pavel: 1,03% ;

* Forta Civica: 0,40% .



Pot sa spun ca am fost dezamagit din mai multe puncte de vedere. Bineinteles, aceasta dezamagire referitoare la alegeri nu este o premiera, dupa diecare perioada electorala m-am obisnuit sa traiesc dezamagiri.

M-a nemultumit atitudinea oamenilor fata de alegeri. Am vazut multa indiferenta, dar in acelasi timp nemultumire referitoare la rezultate. Ma deranjeaza aceasta delasare si nu stiu daca vom reusi sa scapam de ea.

M-a nemultumit atitudinea partidelor care nu au fost in stare sa transmita mesaje clare care sa contina informatii despre importanta Parlamentului European. Am asistat la o lupta oarba intre reprezentantii partidelor, care si-au scos ochii unii altora.

M-au deranjat propunerile partidelor pentru Parlamentul European. Mi se pare jenant pentru un om politic care rateaza un loc in Parlamentul Romaniei, sa fie recompensat cu o pozitie eligibila pentru Parlamentul European. Mi se pare jenant sa candidez pentru o pozitie pentru care nu sunt pregatit.

M-am saturat de moderatorii TV dornici de senzational care pun intrebari stupide si nu sunt incapabili sa interpreteze niste raspunsuri in mod corect.

Au fost doar cateva nemultumiri.. Oare o sa traiesc acele alegeri cand voi fi macar partial multumit?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu