sâmbătă, 28 august 2010

Ultimele impresii din Riga

Revin dupa o perioada mai indelungata de timp pe blog. Uite ca nu m-am tinut de ce am promis la inceputul acestei veri (click aici). Cam aceleasi motive amintite atunci m-au tinut departe de a scrie pe blog.

Mi-am luat inima in dinti si inainte de a trece in revista mizeria din politica si societatea romaneasca, trebuie sa termin de povestit scurta mea calatorie in Riga.

In ultimul articol legat de primele impresii din Riga va povesteam de curatenie, de civilizatie si bun simt si fete frumoase. Nu mi-am schimbat parerea pana la sfarsitul calatoriei, insa mi-am dat seama ca eu ma potrivesc mult mai bine cu stilul "halara" al grecilor, cu dezordinea turceasca, cu modul de gandire uneori mai dur al sarbilor si cu mediocritatea(..uneori) romaneasca. Deci, merit ca m-am nascut in aceasta zona europeana si chiar ma simt bine aici.

Am ales cateva poze care sa exprime atmosfera de pe strazile letoniene si in care se poate observa un mod demn de a trai viata si pretuirea unor valori care lipsesc de pe strazile bucurestene.

From Riga
From Riga
From Riga


Iata ca am strans intr-un slideshow aproape 80 de imagini in care puteti admira centrul vechi al orasului Riga, raul Dvina(sau Daugava in letona), imagini din statiunea Jurmala, din gara Bulduri, dar si imagini cu avionul celor de la Tarom.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu